Udruženje Sremska svinjokolja i kobasicijada iz Šida, poznato po organizaciji dve velike tradicionalne gastronomske manifestacije – Sremska kobasicijada i Srem Klob Kob Fest, nastavlja i ove godine sa aktivnom promocijom svojih događaja na regionalnom i međunarodnom nivou. U fokusu je očuvanje i negovanje tradicije svinjokolja, proizvodnje domaćih suhomesnatih proizvoda, kao i predstavljanje kulinarskog nasleđa Srema široj publici.
U narednom periodu, udruženje će biti prisutno na brojnim manifestacijama i sajmovima gde će se predstavljati putem štandova, degustacija, promotivnog materijala i neposredne komunikacije sa posetiocima. Cilj ovih gostovanja jeste ne samo promocija manifestacija iz Šida, već i povezivanje sa sličnim organizacijama i manifestacijama širom regiona, razmena iskustava i jačanje kulturno-gastronomske saradnje.
Raspored gostovanja Udruženja Sremska svinjokolja i kobasicijada u narednom periodu:
• 17. i 18. maj – Štand na Sajmu poljoprivrede u Novom Sadu u okviru paviljona Pokrajinskog sekretarijata za privredu i Turizam (Najbolje iz Vojvodine), jednom od najvažnijih i najposećenijih sajmova u regionu.
• 31. maj – Učešće na manifestaciji Sarmijada u Vlaškoj (opština Mladenovac), poznatoj po takmičenju u pripremanju sarmi.
• 7. jun – Gostovanje na Kulenijadi u Erdeviku, manifestaciji koja promoviše domaći kulen i tradicionalne proizvode Srema.
• 12. do 15. jun – Učešće na međunarodnoj Kotlićijadi u Ujkiđošu (Mađarska), gde će biti predstavljeni i proizvodi i recepti iz Srema.
• 14. jun – Promocija na Festivalu baranjskog kulena u Branjinom Vrhu (Hrvatska), poznatom po okupljanju najboljih kulenara regiona.
• 10. avgust – Učešće na Kotlićijadi u Rogoljima(BIH-RS) još jednom događaju koji neguje duh zajedništva kroz kulinarstvo.
• 30. avgust – Završno letnje gostovanje u mestu Mokoš Češkoj kotlićijadi, događaju sa multikulturalnim karakterom i akcentom na česku gastronomiju.
Udruženje ovim putem poziva sve ljubitelje tradicije, dobre hrane, domaćih proizvoda i druženja da ih posete na navedenim događajima. Svaka manifestacija biće prilika za promociju ne samo šidskih proizvoda, već i čitavog regiona kroz duh zajedništva, kvaliteta i autentičnosti.